Wierzyca 2017

W dniach 26/27.08.2017 odbył się spływ Wierzycą. Tą rzeką pływaliśmy już niejednokrotnie, ale bliskość Gdańska i ciekawa woda zdecydowały o tym, że popłynęliśmy raz jeszcze. Spływ odbył się dwa tygodnie po huraganie, który zniszczył pomorskie lasy  i pełni obaw, po uprzednim zasięgnięciu języka, ruszyliśmy na szlak. Trasa: Stary Bukowiec- Zamek Kiszewski- Dwa Kasztany / pod prąd Małą Wierzycą/- Dolne Maliki- Pogódki. Dwa dni w dobrej pogodzie, omijając deszcze. Na nocleg wybraliśmy agroturystyką Dwa Kasztany w Pałubinie i to był strzał dziesiątkę! Urocze miejsce, gospodarze przemili, jedzenie domowe, wspólne śpiewy , tańce, piękna Melania. POLECAMY TO MIEJSCE !!!! Płynęło 20 osób, bawiło się 20 osób, zadowolonych 20 osób.

Planowane imprezy

BIEGÓWKI,27.02.2012

lub piechotą. Być może to ostatni śnieg tej pięknej zimy. Zapraszamy na wycieczkę narciarską lub pieszą do Kierzkowa. Wycieczka na...Szczegóły

PALMOWA28.03.2021

Tradycyjnie zapraszamy na wycieczkę w Palmową Niedzielę, tym razem idziemy do Pręgowa. Zbiórka  godz. 10.00 na parkingu przed...Szczegóły

LIPEC 7 DNI24/31.07.2021

Jedziemy na wakacyjny wyjazd kajakowo / rowerowy w wakacje. Na PONIDZIE  !!! Mieszkamy w agroturystyce niedaleko Pińczowa w terminie...Szczegóły

ZIMOWISKO 14/21.03.2021

14 do 21.03.2021   ZIMOWISKO 2021 Jedziemy w Góry Izerskie w terminie 14/21.03.2021  Śpimy w Szklarskiej Porębie w CHACIE...Szczegóły