Wierzyca i Wisła

W dniach 13/14 czerwieca 2015, dokończyliśmy szlak Wierzycy i po noclegu w Gniewie popłynęliśmy Wisłą do Tczewa. Było nas 24 osoby. Na Wierzycy sporo zwalonych wierzb, które tworzyły zatory trudne do przebycia. Przeciągaliśmy kajaki po kłodach i brzegiem, i jak się dało. Przedłużyło to trochę nasz spływ, nie było czasu na ognisko i dłuższy odpoczynek, na obiadokolację na zamku dotarliśmy z 2 godzinnym opóźnieniem. W Gniewie, oprócz naszej grupy, odbywała się duża i głośna impreza medyków. Do rana był bal na dziedzińcu zamkowym, prawie pod naszymi oknami. Sami też pośpiewaliśmy i nawet były tańce. A rano zaskoczenie, nasze dziewczyny w sukienkach, z makijażem, to robi wrażenie, szczególnie po tułaczce w błocie i krzakach na Wierzycy! Śniadanko wystawne i ruszamy na Wisłę.

Pogoda piękna, dosyć szybki nurt, wiry, sporo ptactwa i bobrów. Przyjemna przerwa na piaszczystej łasze z kąpielą. Do Tczewa dotarliśmy o czasie. Bus zabrał nas na zamek, na obiad. A po nim niespodzianka! Tort urodzinowy od Grażynki. Toasty i rozdanie nagród. Naszą przechodnią statuetkę złotego kajakarza, tym razem ,otrzymała Asia i Jacek, w kategorii życzliwość na szlaku.

Planowane imprezy

WIOSENNE27.04.2018

SPRZĄTANIE W KIERZKOWIE. Zapraszamy wszystkich chętnych do wzięcia udziału w wiosennych porządkach w naszej bazie w Kierzkowie. W...Szczegóły

MAJÓWKA 20191/2/3/4.05.2019

Rozpoczynamy sezon kajakowy 2019. Płyniemy na Korytnicę 2 etapy i Drawę 1 etap, 3 dni na wodzie. Śpimy w Gościńcu Zatom na Pojezierzu...Szczegóły

SPŁYW1/2.06.2019

Płyniemy na Czernicę / dopływ Gwdy/ śpimy w Czarnym w hotelu nad Czernicą. Trasa:  Sporysz- Czarne ,Czarne – Lubnica. Ok 30 km,...Szczegóły

POJEZIERZE21/22/23.06.2019

DRAWSKIE,  SPŁYW : Płyniemy na Zdbicę i Dobrzycę. Śpimy w Caritasie w Ostrowcu http://ostrowiec.caritas.pl/kontakt// tam gdzie...Szczegóły

SOBÓTKA29.06.2019

Tradycyjne ognisko Sobótkowe odbędzie się 29.06.2019 SOBOTA w Kierzkowie, konkrety później. Szczegóły