ZIMOWISKO W KARŁOWIE

W dniach 18 do 26.01.2014 zorganizowaliśmy zimowisko w Górach Stołowych w Karłowie. Pojechało 19 osób. Trafiliśmy do pensjonatu Zacisze, do Państwa Doroty i Jana Węgrzyn. Nie mogliśmy trafić lepiej, jedzenie pyszne, miła atmosfera, ciepło, wspaniali gospodarze. Ale niestety śniegu nie było a jechaliśmy na biegówki. Z tego powodu wybieraliśmy się na piesze wycieczki, zwiedziliśmy Szczeliniec, Błędne skały, Skalne grzyby, Skały puchacza i wszystko co na trasie.  Odwiedziliśmy schronisko na Pasterce, śpiewaliśmy kolędy w miejscowym kościele . I wtedy pojawił się ON spadł i cicho legł, na całej połaci. Było go trochę za mało ale ruszyliśmy, część na biegówki, a część na zjazdówki do pobliskiego Zieleńca. Zrypałem nary strasznie, tak że ślizgi pewnie będą do wymiany, ale co tam. Towarzystwo było wspaniałe, miejsce przyjazne, BYŁO SUPER !!!!!

Planowane imprezy

SADZENIE LASU18/21.04.2018

U Marka w Krzesznej, można sadzić las świerkowy. Gospodarz kupił sadzonki świerka 300 szt, a że lubi towarzystwo i pracę na...Szczegóły

SPOTKANIE27.04.2018

Z podróżnikiem Wojtkiem Dąbrowskim. Odwiedził 238 państw i terytoriów niezależnych świata, nigdy nie korzystając ze wsparcia...Szczegóły

Porządki wiosenne28/29.04.2018

W Kierzkowie organizujemy wielkie sprzątanie wiosenne, połączone z ogniskiem i śpiewami po robocie. Zapraszamy wszystkich chętnych do...Szczegóły

SPŁYW I4/5/6.05.2018

Płyniemy trzema rzekami Wisła, Osa, Trynka. Trasa /miejscami/ rzeka OSA średnio trudna. Śpimy w Aeroklubie Nadwiślańskim w Lisich...Szczegóły

PIECHOTĄ19.05.2018

Wycieczka piesza do Gołubia, do ogrodu botanicznego. Trasa:  Skorzewo – czerwonym szlakiem – Gołubie /zwiedzanie ogrodu...Szczegóły

SPŁYW II1/2/3.06.2018

Płyniemy na Bytowę 1 etap i Słupię 2 etapy. Śpimy na zamku w Bytowie. Koszt 490 zł/ osobę . W cenie 3 noclegi, 3 dni wyżywienie...Szczegóły

SPŁYW III16/17/18.06.2018

Płyniemy dwa kolejne etapy na Słupi: Krzynia do Lubuń 12 km i Słupsk do Bydlino 18 km. Rzeka ciekawa, średnio – łatwa. Śpimy w...Szczegóły

SOBÓTKA23/24.06.2018

Tradycyjnie w Kierzkowie, puszczanie wianków, wróżby, biesiada, tańce etc. info niebawem. Szczegóły